Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Πιτσιρικάς από το Ναύπλιο λέει τα παράπονά του στον ξάδερφό του….

 ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Πιτσιρικάς από το Ναύπλιο λέει τα παράπονά του στον ξάδερφό του….
Ένα παιδάκι από το Ναύπλιο επικοινώνησε με τον ξάδερφό του, μέσω ίντερνετ, για να του πει τα παράπονά του. Τού έγραψε:
«Αγαπημένε μου ξάδερφε, μου έγραψες μήνυμα για το πώς περνάς και ζήλεψα, στ’ αλήθεια. Είπες πως ο χαζός ο δήμαρχός σου χάλασε την Παιδική Χαρά και δεν έχετε κούνιες να παίζετε. Ναι αλλά έχετε πολλά χώματα να κυλιέστε και πέτρες για να παίζετε πετροπόλεμο. Ενώ εμάς στο Ναύπλιο, αυτός ο ιδιότροπος δήμαρχος μάς έχει στερήσει τέτοιες διασκεδάσεις…
Μου γράφεις πως δεν περνά αυτοκίνητο από το κέντρο και δεν κυκλοφοράει κόσμος. Τυχερέ! Εμείς έχουμε πήξει στο αυτοκίνητο από τους χιλιάδες τουρίστες που έρχονται συνεχώς. Ενώ εσύ μπορείς να πάρεις το mountain bike και να κόβεις βόλτες όπου θες, να σκαρφαλώνεις στα βουναλάκια και να κατεβαίνεις στις λακκούβες χωρίς να κινδυνεύεις να σε πατήσει κανένα αμάξι.
Και στο τέλος, μου γράφεις πως ένας ξενοδόχος έριξε την Παρασκευή σφαλιάρες στο δήμαρχό σας και γέλαγε όλη η πλατεία! Εμείς, πού να τα δούμε αυτά και να γελάσουμε… Ο δικός μας ο δήμαρχος είναι πολύ σοβαρός και δεν γελάμε μαζί του… Γι’ αυτό σου λέω, είμαι πολύ στεναχωρημένος αλλά φταίει ο πατέρας μου που πήρε διαμέρισμα στα «Αργείτικα» και τώρα έχασα όλη την διασκέδαση! Το έχω μετανιώσει χίλιες φορές!!!»
Ο Ναυπλιώτης ρεπόρτερ
Σημ.: Δεν έγινε καμιά επέμβαση στο κείμενο, μόνο στην ορθογραφία και την στίξη…
Επίσης, από το κείμενο δεν είναι εύκολο να αντιληφθούμε σε ποιόν Δήμο μένει ο παραλήπτης του μηνύματος…
................ .........................

Shttp://tarosnews.blogspot.gr/

ΘΑΡΟΣ NEW

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου