Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Εβαλε τα πραγματα στη θεση τους περι παραιτήσεως o ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΤΑΒΑΚΟΣ

ψευση των φημών που αφορούν την παραίτησή του από την θές του Προέδρου της Δημοτικής κοινότητας Ναυπλίου αλλά και την σχέση του με τον Δήμαρχο Ναυπλίου Δημήτρη Κωστούρο προχώρησε ο Χρήστος Νταβάκος με την ακόλουθη ανακοίνωση
Ειδήσεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο περί παραίτησης μου από την προεδρία  του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας Ναυπλίου, με αναγκάζουν να προβώ στην ακόλουθη ανακοίνωση προκειμένου να
ενημερώσω  τους συμπολίτες μου και να  αποφορτίσω το  κακό κλίμα που έχει δημιουργηθεί .
 Είναι γεγονός ότι πριν από περίπου ένα μήνα ζήτησα από τον δήμαρχο Ναυπλιέων κύριο Δημήτρη Κωστούρο, να με απαλλάξει από τα καθήκοντα  του προέδρου της δημοτικής κοινότητας για προσωπικούς λόγους.
 Συγκεκριμένα λόγω των αυξημένων επαγγελματικών μου υποχρεώσεων η πίεση που αντιμετωπίζω το τελευταίο διάστημα είναι  πολύ μεγάλη. Οι απαιτήσεις της δουλειά μου με αναγκάζουν εδώ και μήνες να είμαι για πάρα πολλές ώρες απασχολημένος, με αποτέλεσμα,  κάποια στιγμή να αισθανθώ ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ όπως εγώ θα ήθελα στα καθήκοντα μου. Και ήταν, αυτός ο λόγος  που με οδήγησε στην απόφαση αυτή.
Όσο για αυτά που ακούστηκαν περί αδιαφορίας του δημάρχου θέλω να πω ότι στερούνται σοβαρότητας γιατί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ο κύριος Κωστούρος  ήταν αυτός που όντας πιο ψύχραιμος,  προσπάθησε να με μεταπείσει δίνοντας μου μάλιστα το  χρόνο να ηρεμήσω και να το ξανασκεφτώ.
Μετά από όλα αυτά,  σας ενημερώνω ότι αποφάσισα να παραμείνω  στην θέση του προέδρου στην οποία εσείς με οδηγήσατε και παρά τα όποια προβλήματα υπάρχουν θα  συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου προς όφελος της πόλης και των πολιτών της.
   Με τιμή
Χρήστος Νταβάκος

Shttp://tarosnews.blogspot.gr/

ΘΑΡΟΣ NEWS.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου