Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΔΕΙΠΝΟ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΔΕΙΠΝΟ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΜΟΥ

Όπως γνωρίζετε καλά, φτάσανε τα γενέθλιά Μου.
Κάθε χρόνο γίνεται μια γιορτή προς τιμή Μου, και αυτή τη χρονιά η γιορτή επαναλαμβάνεται.
Στη διάρκεια αυτής της γιορτής πολλοί άνθρωποι αγοράζουν δώρα απ’ τα μαγαζιά, γίνονται χιλιάδες αναγγελίες και διαφημίσεις απ’ το ράδιο και την τηλεόραση, και σε κάθε μέρος του κόσμου οι άνθρωποι μιλάνε για τα γενέθλιά Μου!
Είναι αλήθεια πολύ σοφό να ξέρετε ότι τουλάχιστο μια φορά το χρόνο κάποιο άνθρωποι Με σκέφτονται.
Όπως γνωρίζετε, η γιορτή των γενεθλίων Μου άρχισε πριν από πολλά χρόνια.
Στη αρχή φαινόταν πως οι άνθρωποι κατάλαβαν τι έκανα γι αυτούς, και ήταν ευγνώμονες, όμως με τον καιρό λιγοστοί φαίνεται να γνωρίζουν την αιτία αυτής της γιορτής.

Θυμάμαι την τελευταία χρονιά ένα μεγάλο τραπέζι που έγινε προς τιμή Μου.
Το τραπέζι του δείπνου ήταν γεμάτο από νόστιμα φαγητά, γλυκά, φρούτα και σοκολατένια γλυκίσματα. Η διακόσμηση ήταν εξαιρετικά όμορφη, και υπήρχαν πάρα πολλά όμορφα τυλιγμένα δώρα.
Αλλά θέλετε να μάθετε κάτι; Εγώ δεν ήμουν προσκαλεσμένος. Ήμουν το τιμώμενο Πρόσωπο. Εξαιτίας Μου γινόταν αυτό το τραπέζι και δεν θυμήθηκαν να Μου στείλουν μια πρόσκληση! Το τραπέζι του δείπνου ήταν για Μένα, αλλά όταν ήρθε η μέρα των Χριστουγέννων, Εγώ έμεινα απ’ έξω, έκλεισαν την πόρτα στο Πρόσωπό Μου…ενώ Εγώ ήθελα να είμαι μαζί τους και να συμμετάσχω στο τραπέζι τους!
Στην πραγματικότητα αυτό δεν Με εξέπληξε, γιατί τα τελευταία χρόνια όλοι σχεδόν κλείνουν την πόρτα τους σε Μένα. Απ’ τη στιγμή που δεν προσκλήθηκα αποφάσισα να πάω μόνος Μου στην παρέα τους χωρίς να ενοχλήσω κανέναν. Μπήκα στην αίθουσα και στάθηκα σε μια γωνία. Όλοι τους έπιναν. Μερικοί ήταν μεθυσμένοι, έλεγαν αστεία και γελούσαν συνεχώς με το κάθε τι.
Είχαν μια εξαιρετική γιορτή.

Το αποκορύφωμα όλων αυτών ήταν όταν αυτός ο μεγαλόσωμος χοντρός άντρας ντυμένος στα κόκκινα που φορούσε μια μακριά άσπρη γενειάδα μπήκε μέσα στην αίθουσα φωνάζοντας: Ω!, Ω!, Ω!
Φάνηκε μεθυσμένος. Κάθισε στον καναπέ και όλα τα παιδιά έτρεξαν κοντά του, λέγοντας :
«Άγιε Βασίλη, Άγιε Βασίλη»…σαν να ήταν το τραπέζι προς τιμή του!
Στις 12 τα μεσάνυχτα άρχισαν να αγκαλιάζονται μεταξύ τους. Άνοιξα την αγκαλιά Μου απλώνοντας τα Χέρια μου, περιμένοντας να έρθει κάποιος να Μ’ αγκαλιάσει και …ξέρετε… κανένας δεν Μ’ αγκάλιασε.
Ξαφνικά άρχισαν όλοι να ανταλλάσσουν δώρα μεταξύ τους. Άνοιξαν το ένα μετά το άλλο με μεγάλη προσδοκία. Κι όταν ανοίχτηκαν όλα κοίταξα να δω μήπως υπήρχε κάποιο για Μένα!
Κάθε χρόνο αυτό χειροτερεύει. Οι άνθρωποι θυμούνται μόνο να φάνε και να πιούνε, τα δώρα, τις παρέες και σχεδόν κανένας δεν θυμάται Εμένα!

Αν και οι περισσότεροι άνθρωποι δεν Με προσκαλούν στην παρέα τους, στη γιορτή των γενεθλίων Μου , Εγώ θα έχω τη δική μου γιορτή. Μια μεγαλοπρεπέστατη Γιορτή που κανένας δεν έχει ποτέ φανταστεί. Ένα θαυμαστό Δείπνο. Ακόμα ετοιμάζω τις τελευταίες του λεπτομέρειες.
Σήμερα στέλνω έξω στους ανθρώπους πολλές προσκλήσεις και μια απ’ αυτές είναι για σένα.
Θέλω να ξέρω αν επιθυμείς να παραβρεθείς, κι Εγώ θα σου κρατήσω μια προσωπική θέση για σένα και θα γράψω το όνομά σου με χρυσά γράμματα στο Βιβλίο Μου των σπουδαίων εκλεκτών Μου που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά Μου!
Μόνο αυτοί που δέχτηκαν την προσωπική τους πρόσκλησή Μου θα είναι σε αυτό το μοναδικό Δείπνο.
Εκείνοι που δεν απάντησαν στην πρόσκλησή Μου θα μείνουν έξω.
Ετοιμάσου λοιπόν γιατί όταν όλα είναι έτοιμα, θα λάβεις κι εσύ μέρος στο Μεγάλο Μου Δείπνο!

Καλά Χριστούγεννα

Ιησούς Χριστός

Shttp://tarosnews.blogspot.gr/

ΘΑΡΟΣ NEW

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου