Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΟΙ ΕΠΣΑ ΑΡΓΟΛΙΔΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΉ ΤΟΥ ΦΕΤΙΝΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜATOΣ.ΨΗΦΙΖΕΙΣ??? ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΤΟΣ

Προσθήκη λεζάντας
Η διαμαρτυρίες των παραγόντων και τον ποδοσφαιριστων συνεχίζονται.Oπως γνωριζετε οι πιο πολλοι εδω και αρκετα χρονια ειμαι γενικος αρχηγος στην ομαδα του χωριου μου τον κεραυνο ιριων ,στεροντας πολλα απο την οικογενεια μου και τα παιδια μου ,σε αυτες τις δυσκολες εποχες που βιωνουμε,αυτο που ζησαμε σημερα στο γηπεδο της ερμιονης με αντιπαλο τον ο.φ.ηλιοκαστρου εφεραν το ποδοσφαιρο 30 χρονια πισω γιατι καναμε το λαθος να γυρισουμε το παιχνιδι στο δευτερο ημιχρονο το τι ακολουθησε στο τελευταιο τεταρτο απο τον διαιτητη καπετανιο δεν περιγραφετε δινει ανυπαρκτο φαουλ δηλωνοντας με το χερι οτι ειναι εμμεσο οταν ομως η μπαλα καταληει απευθειας στα δυχτια λεει εγω δεν σηκωσα το χερι διχνοντας τη σεντρα με κορυφωση το 93 λεπτο που ο ποδοσφαιριστης δρουζας γιαννης ενω ειναι μονος του με το τερμα ο τελευταιος παιχτης της αντιπαλης ομαδας τον τραβαει απο την φανελα καραμπινατο πεναλτυ και ο διαιτητης λεει παιζετε.πιθανον πληρωνουμε την στηριξη μας σε μια απο τις δυο παραταξεις στις προσεχεις εκλογες της επσ αργολιδας η ημαστε τοσο ατυχοι που καθε φορα πεφτουμε σε ασχετα ελεεινα ανθρωπακια,αποχωρω απο γενικος αρχηγος της ομαδας μου στην οποια θα παραμεινω μονο ως οπαδος κουρασμενος αηδιασμενος απο το αργολικο ποδοσφαιρο ,και κρουω τον κουδουν α στις αρμοδιες αρχες οτι αν συνεχιστει αυτη η κατασταση θα θρηνησουμε θυματα.O γενικος αρχηγοςΚΩΝ\ΟΣ ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ.

Shttp://tarosnews.blogspot.gr/

ΘΑΡΟΣ NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου