Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΜΜΕΤΟΧΙΚΟ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ



ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. Θελω να ευχαριστησω την διοικηση της ομαδας,για την εμπιστοσυνη που μου εδειξαν,να συνεχισω να ειμαι στον παγκο της ομαδας κ την νεα ποδοσφαιρικη χρονια!!!Ομως,οι προσωπικοι λογοι κ ο λιγος χρονος που εχω,δεν μου επιτρεπουν να συνεχισω σε αυτο το ποστο.Αποφασισα να σταματησω απο το ποστο αυτο κ να βοηθησω απ οπου αλλου γινεται την ομαδα.Ευχομαι καλη επιτυχια στον επομενο που θα αναλαβει,θα ειμαι διπλα του να βοηθησω οσο μπορω σε οτι χρειαστει.Πρεπει να στηριξουμε την προσπαθεια που γινεται ολοι μαζι.Ευχομαι υγεια δυναμη κ καλη επιτυχια την νεα ποδοσφαιρικη χρονια στους παικτες την διοικηση κ στον ΠΑΜΜΕΤΟΧΙΚΟ!.Οι ομάδα του "παμμετοχικου" βρίσκετε σε αναζήτηση νέου προπονητή με τις ίδιες βλέψεις που είχε ο K  Κόλλιας.Πολύ κοντά βρίσκετε ο νέος προπονητής που θα κάνει αίσθηση στο αργολικό ποδόσφαιρο. Η διοίκηση βρίσκετε και σε αναζήτηση παιχτών για την νέα κατηγορια που θα αγωνίζεται φέτος.

Shttp://tarosnews.blogspot.gr/

ΘΑΡΟΣ NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου